Turkish dinner





.......
Fredag kveld tok Faruk oss med på tyrkisk resturant og vi hadde et hærlig måltid, jeg spiste Börek mens resten spiste Sarm. Jeg hadde helt glemt hvor godt Börek kan være. Vi drakk flere kopper herlig tyrkisk te og spiste Baklava til dessert.
Når vi var ferdige å spise bestemte noen av oss seg for å dra ut. Ingen ville dra til samme plass så vi endte opp litt her og der før vi dro på forskjellige klubber. Jeg, Faruk, de brasilianske jentene og hun fra estonia jeg har glemt navnet på dro på en hyggelig rocke klubb i en kjeller hvor de hadde disko kule i taket og allt.
Nå nermer det seg slutten på mitt opphold her i Portugal og jeg gleder meg til å komme hjem.

........
Friday night we all went to a Turkish resturant and had an amazing meal. I ate Börek and the rest ate Sarma. The Börek was really good, I had foregotten how much I like it and also the name of the dish, all I remebered was that it's filled with spinach and cheese.

After several cups of lovely tea and Baklava for dessert, we decided to go out on town. Some of us went to this cool little club where the music was good and we danced all night. Even I danced, the one who's not a fan of dancing how could I not when they have a disco ball in the ceiling.
My stay here in Portugal is finally coming towards an end, I'm longing to come home now. Home to home made bread with home made jam on it. Mmmmmm.....

Ingen kommentarer: